תיווך בשרון

אם יש לכם בית או דירה ואתם מתכננים למכור או להשכיר את הנכס על ידי משרד תיווך בשרון, אתם בטח מתלבטים האם לפנות לחברת נדל"ן ותיווך או לחפש אחר קונים או שוכרים באופן עצמאי. הדילמה היא אכן גדולה, ובואו נהיה כנים, בעיקר בגלל האלמנט הכלכלי, אבל למעשה, תיווך נכסים יכול לעזור לכם בסופו של דבר לחסוך כסף – על פרסום, על עריכת חוזה ועל הוצאות הטרחה במהלך תהליך ההצגה של הנכס.



יתרונות של תיווך במכירה והשכרה של נכסים

בראש ובראשונה מתווך מקצועי תפקידו להציג את הנכס שלכם על ידי משק למכירה בשרון או להשכרה מול לקוחות פוטנציאליים. עבור בעלי הבית מדובר בחסכון משמעותי בזמן ובאנרגיה.



התהליך כולו של הצגת הנכס מוטל על המתווך, כאשר בעלי הבית משתלבים בתמונה כאשר יש רצון לקנות או לשכור נדלן במושבים. המתווך הוא איש שיווק שידע להתאים את קהל הלקוחות לנכס שלכם ולהפך, להציג את הנכס בצורה אפקטיבית ולתרום לניהול המשא והמתן.

המתווך יחסוך לכם את הטלפונים, את השיחות עם אנשים שאינם תואמים את הפרופיל של קונה או שוכר לנכס שלכם. המתווך יוכל לתרום לכם מהידע המקצועי שלו בנושא של משא ומתן, המחיר הסופי של הנכס, שיפוץ והכנת הנכס למכירה או השכרה ונושאים מקצועיים נוספים.



חסכון כספי במהלך התהליך

למרות שתיווך הוא תהליך שדורש כסף, עדיין מדובר בחסכון כספי ללקוחות שפונים למשרדי תיווך. הסיבה לכך היא פשוטה – תהליך של מכירה או השכרה הוא תהליך שואב, שדורש פרסום, עבודה בשטח ומוכנות לתת מהזמן שלך. מתווך שעושה את הפעולות האלו עבורך חוסך לך את הכסף ומאפשר לך להמשיך בחייך.  

הצוות המקצועי שלנו מלווה ומסייע בתהליכי מכירה והשכרה של נכסים פרטיים ומסחריים.